Velkolepé století IV. (79. díl)


Datum vysílání: 18. 10. 2015  Čas: 19:00

Hrají: Halit Ergenc, Vahide Percin, Aras Bulut Iynemli, Engin Oztürk, Pelin Karahan Güntay, Merve Bolugur, Yasemin Allen, Ozan Güven, Nur Fettahoglu, Selen Oztürk a další

Sulejman a Hürrem prožívají spolu poslední noc. Hürrem: Sulejmane, naposledy pro mne vyšlo slunce. Už se nebojím smrti, jsem připravena složit účet za mé hříchy. - Chci, aby prostřeli velký stůl, aby se u něj sešli všichni, které mám ráda. - Poslední rozmluvy s dětmi: Mihrimah, nyní jsi to ty, kdo bude bdít nad otcem a bratry. - Selime, strach vede k bezmoci a hněvu. Musíš ho překonat, být silný (=i vůči Nurbanu). - Bayezide, nejdůležitější pro tebe nyní je zůstat naživu. Ať se stane cokoli, musíš přežít. Buď milosrdný.
Hürrem Sulejmanovi: Před mnoha lety jsi mi napsal verše, chci je nyní slyšet. - Sulejman: Má růže, moje usměvavá... - Monolog Hürrem: Jsem Alexandra... ta, která povstala z prachu. Ta, která se navrací k nebytí. Odcházím... Sulejmane, stále se na mě dívej, nepouštěj mou ruku...